Allmänt

Vecka 49

Vecka 49

Kan ju inte skriva godmorgon nu. Halva dagen har gått och inte förrän nu kan jag sätta mig. Fick jobba över på jobbet och i vanliga fall brukar jag sätta mig med datorn då alla lagt sig och kollegorna gått hem. Riktigt så blev det inte idag. Vi hade en vaken personal på plats och hade en hel del att göra innan jag kunde lägga mig. Sen fick jag jobba över idag för att förstärka upp.

Veckan har ändå varit helt OK. Ingen träning då jag jobbat alldeles för mycket med en del övertid. Vikten på vågen visade ett helt OK minus och ingen är gladare än jag. Bara 0.5 kilo kvar till nästa delmål.

Vad har varit bra?

Jag har rört mig betydligt mer än vad jag brukar vilket är en stor fördel. Det märks på vad jag stoppar i mig då. Går ju hand i hand. Har ätit helt OK bra så det är jag också nöjd med. Ska absolut inte klaga.

Vad har varit mindre bra?

Har inte varit på gymmet som jag tänkt mig. Då blir det ibland. Har varit rätt trött då jag varit ledig, men nu har jag tagit helg i alla fall.

Kommande vecka

Fredag Skulle jobba till 10 men blev kvar till 12. Åkte och handlade efteråt och sen hem. Blir en lugn dag idag.

Lördag Kalas för mitt barnbarn, sen hem och grilla med vänner. Ser fram emot det så mycket.

Söndag Erbjöd mig att jobba, men verkar inte bli så. Ska jag satsa på gymmet då kanske? Ja vem vet.

Måndag Jobbar 7:45-15 Inga planer för kvällen.

Tisdag Jobbar 9:00-20:30. Kommer inte hinna med så mycket mer än det.

Onsdag Ledig, men kommer vara galet trött utgår jag ifrån.

Torsdag Ledig. Så skönt med två lediga dagar på raken. Är inte bortskämd med det.

Vad händer hos er kommande vecka?

8 reaktioner till “Vecka 49”

  1. Jag har inget speciellt planerat för den kommande veckan. Blir att vara på radion men är ledig på torsdag då det är röd dag då så blir bara tre dar nästa vecka. Kul att det går bra med vikten.

    Gilla

  2. Vad skönt att du ändå är nöjd med veckan, och ett minus är alltid bra.
    Nästa består mest av jobb, skrivande, möten och förhoppningsvis även en massa kvalitetstid med familjen.

    Gilla

  3. Drygt att jobba över & ni har få personal. Men inget ovanligt. Hör det av min mamma åxå. Hon jobbar på äldreboende. Hoppas att du slipper jobba söndag.

    Låter som en trevlig lördag 😊
    Ja, skönt med 2 lediga dagar nästa vecka.
    För mig jobb måndag & tisdag nästa vecka. Sen lång ledig. Förhoppningsvis 2 träningspass.
    Måndag: är tanken. Träning & jobb. Vi har APT då
    Tisdag: jobb. Greja hemma. Fira helg ☘️.

    Ta hand om dig & va rädd om dig❣️🤗

    Gilla

    1. Vi är övertaliga,men nu har vi två långtidssjukskrivna, en vabbar mycket och en gick i pension. Vi är bara 9 personal så det märks direkt då vi är 30% färre.

      Gilla

Lämna en kommentar