

Godmorgon
Nu var det ett par dagar sen jag kikade in. Har jobbat och sovit typ. Mitt inre batteri vägrar laddas och ligger på 25% då jag vaknar. Går i dvala hela dagarna, och det är inte så bra. Försöker vara aktiv, men det går trögt.
Hoppas det vänder snart för det här håller inte.
Höstpynt
Förra vintern skrev jag om en fantastisk julbutik. Ni som följt mig, minns ni? My holly deco med det fantastiska showrummet. Dom har webshop och även pynt för andra årstider. Beställde lite höstiga saker som jag bara älskar.
Först ut, lite blad och pumpor. Tycker att kvaliteten på fejkblommor har blivit så mycket bättre än vad det var för några år sen. Då jag inte kan hålla riktiga blommor vid liv får det bli så här. Men visst är dom vackra?


Ekorrar på ekollon
Visst är dom fantastiska? Bara älskar mina små ekorrar. Visst är dom vackra? Nu ska det bara storstädas hemma så är jag nöjd efteråt. Lördagen får väl vigas åt det kan jag tänka. Börjar ju jobba om två timmar och är borta precis hela dagen. I morgon ett dagpass och sen tar jag helg.
Gekås
på söndag blir det ett besök på Gekås. Tappar mina byxor så måste ha ett eller två par till. Det är väl ett i-landsproblem, och ett ganska angenämt sådan. Äldsta dottern ska med, då hon ville köpa hem lite pynt hon med. Det är inte så ofta vi gör något ihop. Min man lämnar vi väl i sportbaren eller nåt, och sen har vi ett par timmars shopping framför oss.
Kramar Madde

























